11 Eylül 2013 Çarşamba

İYİ Kİ DOĞDUMM BENNN :)))

  merhabalar... bugün benim doğum günüm. pek fazla önem vermem doğum günlerine ama... çünkü insan yaşlandığı için neden sevinir anlamam. gitti işte ömürden bir yıl daha. yaş ilerliyor maalesef. ve ben hala atanamadım :( kaç yaşında atanırım acaba merakla bekliyorum. :))

  bugüne ithafen ben de bu güzel şiiri paylaşmak istedim sevgiler...


Mutlu Yillar
Bu gun dunyayi istedigin bir renge boya
Rengârenk batan gunu al karşina
Bir renk de kendinden kat
Cocuklar gibi saf, temiz ve berrak
Kapat gozlerini bir hikâye yarat
Vazgecme hissedilir biraz da sicakligini kat
Kalbindeki elleri birakma sikica tut
Cunku varliktir sevgiye en guzel kanit
Yalnizligin saltanatini sur, sur ama
Birikmiş sevginden, herkese bir parca ver
Bir tebrik, bir arama bin umuttur insana
Mutlu yillar, mutlu yillar sana …
Can YUCEL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder