5 Eylül 2013 Perşembe

AİZONAİ Antik Kent

   Blogger olmadan önce yani kafamda tasarlama aşamasındayken hep derdim " şunu yazayım bunu yazayım, şunu da ekleyeyim" bir sürü şey vardı aklımda ama şimdi unutuyorum heyecandan. çünkü yeniyim ya başına geçince çok heyecanlanıyorum. herşeyi yayınlamak istiyorum. sonra da hepsi birbirine karışıyor. :( Affola artık. idare edin  beni. malumunuz daha yeniyim. yardımcı olursanız da çok memnun kalırım dostlar...

    Bugün 2 ay kadar önce gittiğim daha doğrusu çok önceden de gitmiştim de. yani çocukluğumda, memleketime Simava giderken taa Romadan kalma bir köy var. AİZONAİ adını duymuşsunuzdur muhakkak. işte oraya dair birkaç fotoğraf paylaşacağım gitmeyenlerin gidesi gelsin diye. :))

ROMA TAPINAĞI

ZEUS HEYKELİ

TAPINAK SÜTUNLARI


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder