6 Eylül 2013 Cuma

FINDIKK

    Yine kedisel duygularım depreşti ya. kedimi çok özledim. size bahsetmemiştim değil mi? bir yıl kadar önce bir kedi almıştık eve. Tekir cinsinden. onunla oyalanıyorduk ailecek. Artık bizim çocuğumuz gibi olmuştu. eşim benim kadar sevmiyorsa da baştan sonraları o daha da alıştı. benden çok o sever olmuştu hayvanı. Balkondan pencereden aşağıya bakmaya bayılırdı Fındık. (adı Fındık bu arada ) sonra bir akşam pencerenin önünde yine sinek avlarken aşağıya düştü ya da atladı. Artık orası mechul. gittik baktık ama kactı bizden.Kim bilir nereye gitmişti.. bir yerine bişey oldu mu olmadı mı bilmiyoruz. bir daha da görmedik onu. Çok aradık ama yok. maalesef artık kaybettik onu. Tam 4 ay olmuş evden gideli. çoğu insan kedi bu gezer dlaşır geri gelir dedi. kedilerin yön bulma yeteneği de malum. Ama o gelmedi. sanırım artık bu dünyada değil. yoksa gelirdi bence de. :((( 

  Kedimin birkaç fotoğrafı ....






Ben KPSS çalışırken o da benim yanımda uyurdu böyle işte. Kitabın altına patilerini sokmaya da bayılırdı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder